úterý 27. května 2014

Bloger TAG

Tak do téhle "věci" mě navezla Kouzelná klubovna.Sice mi to přijde jako kolovací dopisy z mých mladých let, ale proč ne, třeba se o sobě takhle dozvíme něco nového :-)

Pravidla

1. Povězte o sobě 10 věcí
2. Odpověz na deset otázek blogera který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat
5. Informuj blogery, že jste je nominovali.

Bod č. 1

1) jsem knihovnice
2) zbožňuju Homera Simpsona (viz. foto)
3) nacházím čtyřlístky
4) mám ráda výzvy
5) relaxuji pečením
6) mám ráda zvířata, doma máme kočku (černou) a 2 agamy
7) když je mi smutno, nosím flanelové pyžamo s medvídkama
8) nesnáším zimu
9) mám ráda dobré bílé víno
10) mám mladší sestru a moc si ji vážím, i když je to občas příšerná opica :-)

Bod č. 2

1) Jaro, léto, podzim nebo zima?
Léto
2) Tvá vysněná dovolená?
Válečka u moře bez dětí 
3) Co budeš dělat v létě?
Pracovat, číst, chalupařit, možná nějaký ten fesťák, ještě uvidíme, žádný pevný plán nemám
4) Nejoblíbenější autor?
Evžen Boček. Děsnej sympaťák a skvěle píše.
5) Nejoblíbenější kniha?
Malý princ
6) Nejoblíbenější předmět ve škole?
Kdysi dávno přírodopis
7) Bílá nebo černá?
Fialová
8) Kde bys strávil/a jednu noc?
Není podstatné místo, ale společnost ;-)
9) Nejoblíbenější písnička?
Momentálně  Overkill od Colina Haye
10) Co si myslíš o tomto projektu?
Blbina, ale co, přece nezkazím srandu ;-)

Bod č. 3

Tak teda nevím, jak zjistím kolik mají čtenářů denně. No snad se strefím a nikoho neurazím :-)
Knižní novinky - recenze http://knizni-novinky-recenze.blogspot.cz/

Bod č. 4

1) Oblíbená barva?
2) Hořká nebo mléčná?
3) Oblíbený herec/herečka?
4) Oblíbený film?
5) Oblíbená báseň?
6) Les nebo město?
7) Oblíbené zvíře?
8) Oblíbená země/město?
9) Maso nebo zelenina?
10) Kafe nebo čaj?

Bod č. 5

Jj, už pišu ;-)



7 komentářů:

  1. Ahoj, prosím, v článku máš, že tě do toho navezla Kouzelná knihovna, ale já jsem Kouzelná Klubovna. :) Prosím, opravíš to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, chybička se vloudila. Moc se omlouvám, už je opraveno. Prostě blbnu z vedra :-)

      Vymazat
    2. To nic. Děkuji za opravu a vůbec se neomlouvej. I já dělám chyby a někdy jsou katastrofální.....

      Vymazat
  2. Děkuji za nominaci. :-) Zapracuju nad tím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, já mám sice už dlouho přes 200 čtenářů, ale to nevadí, zúčastním se ráda :) Máš agamy? Já bych je také chtěla :) Fialová barva je super, brzy bude i na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejni zač :-) Agamy má teda manžel. Dostal je k třicetinám. Jsou to miláčci, časem možná i o nich napíšu, uvidím :-) Jj, mi máme firemní barvy zelenou a fialovou, tak si to užívám :-)

      Vymazat
  4. Děkuji za nominaci, napíšu to hned jak bude troška času.

    OdpovědětVymazat