čtvrtek 7. srpna 2014

Tag TMI aneb Too Much Information


Jeden trošku delší tag, za který vděčím Vroni. Když jsem to viděla, 50 otázek na tělo, uuuuuf, ale dá se to zvládnout. Tak snad pobaví a neurazí ;-)


1. Co máš právě na sobě? 
Spodní prádlo, ponožky, modrý rifle, černý tričko, náušnice a přívěsek ve tvaru srdíčka.

2. Jsi zamilovaná?
Jasně. Už 36 let miluji život.

3. Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
Žádný rozchod není hezký, ale život jde dál. 

4. Kolik měříš?
+- 168 cm , podle toho jak moc se hrbím ;-)

5. Kolik vážíš?
Ne tolik, kolik bych chtěla.

6. Máš nějaké tetování? 
Mám jedno takové zviřátko na levé lopatce.

7. Nějaký piercing?
Tak odvážná zase nejsem. 

8. OTP - one true pairing (seriálová/knižní dvojice)?
Jednoznačně Hawkey a B.J.


9. Oblíbené seriály?
MASH, Teorie velkého třesku, Hra o trůny

10. Oblíbená kapela/zpvěvák?
Určitě Nohavica, Radůza, Plíhal, Kryštof, Xindl, Coldplay, Madona, Katy Perry, Bobby McFerrin, Colin Hay a hromada dalších.......

11. Co ti chybí?
Občas ztrácím víru, že jednou bude líp, ale zatím jsem ji vždycky zase našla ;-)

12. Oblíbená píseň?
Jak kdy, momentálně Blondýnka od Radůzy



13. Kolik ti je?
Noooo v 25 jsem to jaksi přestala počítat....... :-)

14. Znamení zvěrokruhu? 
Lev

15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Musí mě umět rozesmát a roztančit.

16. Oblíbený citát nebo hláška?
"I ženský mají koule. Jen o trochu víš, to je všechno" Joan Jett

17. Oblíbený herec/herečka?
Za 300 a PS: Milujitě u mě vede Gerart Butler, za Ironmana a Sherlocka Robert Downey no a za Closer a Sin city rozhodně Clive Owen..... Takže asi tak :-)



18. Oblíbená barva?
Fialová, zelená, modrá a pak všechny ostatní :-)

19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Muziku si většinou pouštím u uklízení, takže tak, aby to přeřvalo vysavač.

20. Co děláš, když jsi smutná?
Pečuju o sebe a rozmazluju se.

21. Jak dlouho se sprchuješ?
10 minut

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Když jde do tuhého tak to zvládnu za 5 minut i s make-upem

23. Bila jsi se někdy?
Ne, holky se přece nemlátí.

24. Nadchne tě....
Boty, knížka, jídlo. (V uvedeném pořadí)

25. Vytočí tě...
Lidská hloupost a nevšímavost.

26. Důvod, proč sis založila kanál na Youtube?
Nemám, zas tak odvážná nejsem.

27. Fóbie?
Malé uzavřené prostory.

28. Kdy jsi naposledy brečela?
Nad knížkou Poslední aristokratka jsem řvala, ale smíchy :-)

29. Kdy jsi naposledy někomu řekla "Miluji tě"?
Každý den svým dětem. 

30. Význam tvého jména na blogu?
Mám  modrý oči a tahle přezdívka se se mnou táhne od puberty.

31. Kterou knihu jsi naposledy četla?
Hot boys od Mayar

32. Jakou knihu momentálně čteš? 


33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Teorie velkého třesku

34. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Manžel

35. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Pevný, krásný, dlouhodobý.

36. Oblíbené jídlo?
Uzené koleno s česnekovou omáčkou.

37. Které místo chceš navštívit?
Francii a Španělsko

38. Poslední místo, které jsi navštívila?
ZOO Olomouc


39. Máš "crush"?
To jako že to pití? Tak to nemám.....

40. Kdy jsi naposled někoho políbila?
Dnes ráno.

41. Koho jsi naposledy urazila?
Tak snad nikoho. Pokud ano, bylo to nevědomky a omlouvám se.

42. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Hořká čokoláda.

43. Na jaký hudební nástroj hraješ?
Občas lidem na nervy.

44. Oblíbený šperk?
Prstýnek po babičce.

45.  Poslední sport, který jsi hrála?
Teď jsem propadla kinektu. Pařím Fitness Evolved a je to hrozně návyková záležitost :-)



46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Mravenčí ukolébavku dětem před spaním

47. Oblíbený rozběh konverzace?
To záleží na tom, s kým konverzuji, většinou pozdrav.

48. Použila jsi ho někdy?
Rozhodně ano.

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
V úterý s kamarádkou na kávičce.

50. Koho označíš? 
Kouzelnou klubovnu 
Jitulisko

10 komentářů:

  1. Olomoucká zoo je skvělá a ve Francii právě jsem. Skvělý výběr míst!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No nejlepší byly a jsou ty malinký kozy. Kdybych měla domek se zahrádkou neváhám a nějakou si pořídím ;-)

      Vymazat
  2. Skvělé odpovědi, nezklamala a jako vždy pobavila! :) Koukám, že taky nejsi zrovna největší a ten kinect chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No ona výška a velikost jsou většinou dvě rozdílné spolu nesouvisející věci jak říkal Napoleon ;-) A kinect super. Blbnu tak teprve 14 dní, ale kondička jde pomalu nahoru ;-) :-D

      Vymazat
  3. Já už to od 25 taky nepočítám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já s tím mám fakt problém :-D Kdysi jsem věděla, že za rok mi bude 18 a za tři 20.... Teď když se mě někdo zeptá, tak musím přemýšlet, který rok jsem se narodila a který rok je teď.... A než to spočtu....... Je to náročný to stáří ;-) :-D

      Vymazat
  4. Pobavil mě hlavně citát. :-D Já mám Wii fit plus, ale nějako se mi to válí doma. Ale ze začátku mě to bavilo, jen teď nemám televizi :-( A líbí se mi, že z toho jde úplně cítit ta něha k dětem i manželovi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidím jak to vydržím dlouho já :-D A tak víš co, mám své světlé chvilky. Když mi rodina usne a já mám klid a tak.... ;-) :-D

      Vymazat
  5. Panejo to je otazek :) pobavila jsem se a dozvedela spoustu noveho o tobe, super :) zoo v olomouci jsem jeste nenavstivila ale rada bych ;) moc pekne odpovedi vazne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dalo to zabrat, ale jsem dobrá a zvládla jsem to. Jo! Mám ráda výzvy O:-) Tak pokud budeš někdy někde poblíž, stav se, uděláme si výlet ;-)

      Vymazat