neděle 21. prosince 2014

Papírový vánoční stromeček



Za pár dní bude štědrý den. Děti se už nemůžou dočkat Ježíška a tak jsme se rozhodli ukrátit si čas výrobou různých dekorací z papíru. Mě osobně se nejvíc líbil tento jednoduchý papírový origami stromeček, tak snad inspiruje i vás.


Co budete na výrobu potřebovat?
čtverec papíru libovolné barvy
nůžky

Návod na výrobu jsem našla na internetu.  Trošku jsem si ho upravila. Můj stromeček nemá kmínek a "větvičky" jsem skládala víc do špiček. Postup jsem pro vás zkusila nafotit, ale myslím, že video je názornější. Proto přikládám i originální videonávod.






Snad jsem vás svým příspěvkem alespoň trošku inspirovala. Přeji vám krásné a klidné svátky a doufám, že pod tím svým stromečkem najdete přesně to, co jste si přáli :-)

2 komentáře:

  1. Z toho notového papíru to vypadá vážně hezky - já ho využívám na balení dárků :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, on je takový i tužší, dobře to drží tvar. Akorát ta kvalita fotek kulhá, holt jak není toho denního světla stojí to za houby :-/

      Vymazat