pondělí 30. března 2015

Výsledky víkendové soutěže o Vražednou aplikaci

Moc ráda bych poděkovala všem, kdo se zúčastnili mojí víkendové soutěže o Vražednou aplikaci i za milé vzkazy, které mi zanechali. Bohužel, knížka je jen jedna. Poprosila jsem proto moji hrozně moc hodnou kolegyni Evičku, aby mi  nestranně jednoho výherce ze správných odpovědí vylosovala.



A protože já hlava děravá jsem si ve formuláři neřekla o vaše jména nebo přezdívky, pouze o kontaktní e-maily, a až pak mi došlo, že vystavovat takhle veřejně cizí adresu by nebylo dobré, tak snad se výherkyně neurazí a odpustí mi, když ji uvedu pouze jako


MALECKOVA


Výherkyni gratulujeme, některé nejmenované kolegyně prý i tiše závidí, a pokud jste nevyhráli nezoufejte, určitě zas budou další soutěže, do kterých se budete moci zapojit a zkusit svoje štěstí ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat