neděle 19. července 2015

Knižní sraz Žít knihami v Brně





Dneska se konal "menší" knižní sraz v Brně a ani já si neodpustím rychlou reportáž s pár fotkami, které se mi podařilo cvaknout a jedním exkluzivním videem jednoho výjimečného proslovu ;-)


Sraz se konal v brněnské hospůdce Mazaný anděl. Moc příjemné prostředí, obsluha taky fajn, jen to příšerné dusno, které uvnitř panovalo to trošku kazilo. 

Z nápojů se hitem večera stala okurková limonáda. Ochutnali ji takřka všichni a všichni se shodli na tom, že větší tlamolep v životě nepili. Snad úplně nejlepší škleb měla Caty z blogu Mezi nebem a peklem



Zábava volně plynula, koktejly se pily, probírala se nejrůznější témata, literární i zcela světské...











Závěrem došlo i na hromadné focení, přípitek provázený krátkým a velice milým proslovem od Vojty Hamerského z Knižního kukátka, který celou akci pořádal (omluvte sníženou kvalitu záznamu, holt mobil je mobil). 






Tímto bych chtěla poděkovat Vojtovi za spáchání celé akce, za milou zábavu a příště snad zase na viděnou ;-)

4 komentáře:

  1. Děkuji moc za účast a za report. Jsem rád, že sis sraz užila. A ten proslov... mohl jsem říkat alespoň lepší bláboly, ale co už nadělám :) :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej.. ten skleb je mazec no..:D My to pak dali pit jeste (uch ted nevim jmeno, ale ke konci sedel vedle Hanule) a hej on se vubec neksychtil.. sme uplne cuceli..:D Hanule ma drsny vlasy..na fotkach je to uplne mazec..kez bych mohla mit podobnej uces tyjo..:/
    Vojtuv proslov by chtel zlepsit malicko este, ale to dopiluje priste..:) Uz se tesim..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tomu se nedivím. Podle toho co vykládal, tak to byl asi pěkné drsoň ;-) No Hanče vlasy taky závidím. Já to mám zakázaný, doma by to nerozdejchali :-D Hezky to řek Vojta, hezky. Jsem chvíli váhala jestli to zveřejnit, ale zas sem si řekla, že by byla škoda odepřít široké veřejnosti potěšení z jeho výstupu ;-) :-D

      Vymazat