pondělí 15. května 2017

Žízeň - soutěž







Žízeň byla jedním z největších lákadel letošního knižního veletrhu - Svět knihy. Proto jsem si pro vás připravila malou soutěž, v které můžete tuto skvělou detektivku vyhrát.

Co pro to musíte udělat? Stačí správně odpovědět na dvě otázky. Pro všechny fanoušky Harryho Holea to bude jistě hračka. Pro ty, kteří si přece jen nebudou úplně jisti, je tu malá nápověda -  stačí se podívat do mojí recenze ;-)


Soutěžní otázky najdete ZDE


Hodně blogerů si do soutěží dává jako podmínku sledování profilu. Přijde mi to trošku jako vydírání a osobně se mi to moc nelíbí. Takže sledování není podmínkou, ale pokud mrknete třeba na můj profil na InstagramuTwitteru nebo začnete odebírat můj blog, budu moc ráda. 


Soutěž potrvá až do půlnoci 21.5. Ze správných odpovědí pak vylosuji jednoho výherce, kterému knihu pošlu.

Žízni zdar! 

Žádné komentáře:

Okomentovat