neděle 8. června 2014

Guerilla Poetring


Včera bylo opět vyhlášeno básnění v ulicích. Pravidla jsou velice jednoduchá - umístíte báseň s odkazem na Guerilla Poetring do veřejného prostoru, vyfotíte a nasdílíte na facebooku. 

Nic vlastního mě tentokrát bohužel nenapadalo, tak jsem se rozhodla "tunelovat". Vypůjčila jsem si v práci hromadu knížek s básničkama a pustila se do toho. Tolik bolavých a smutných slov jsem už dlouho nečetla! To nikdo nepíše básničky když je šťastný, spokojený a je mu dobře na světě? To všichni básníci musí trpět aby něco zplodili? Nakonec jsem zvolila Žáčka, Plíhala a Šrámka. Měli jsme s dětmi naplánovaný výlet do Kouzelného lesa do Dzbelu a tak jsem vybrala 9 básniček, které byly veselé, pozitivní, o cestě, o zvířátkách a líbily se i mým dětem.


Vyrazili jsme v 8 ráno na vlak a trousili nenápadně psaníčka. Děti si to náramně užívaly. Vybíraly místa, hlídaly jestli někdo nejde, bylo to pro ně napínavé dobrodružství. 

Jednu jsme zanechali i ve vlaku.....


.... , pár na stromech.


 



Fotky nakonec musel za mě nasdílet kolega, za což mu moc a moc děkuji, protože jsme pak večer ještě pokračovali na chalupu a není tam moc dobrý signál. No a celé to skončilo totálním vyčerpáním drobotiny :-)



















A co vy? Zapojili jste se? Našli jste nějakou básničku? Přidáte se příště?

2 komentáře:

  1. Já taky včera básnila po druhé a použila jsem několik básní od Žáčka, které mám moc ráda. :-) Guerilla Poetring je skvělý projekt a už se těším na další kolo básniček.
    http://literarnikoutek.blogspot.cz/2014/06/guerilla-poetring-basneni-v-ulicich.html

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jestli se budu zapojovat podle vyhlášených kol, ale snad se nic nestane, pokud prostě něco někam přilepím. :-)

    OdpovědětVymazat