pondělí 30. června 2014

Přišla pošta!

Protože knížky si půjčuji většinou v práci (jedna z výhod toho být knihovnice), málokdy se mi přihodí, že by mi došel balíček s knihou. Ale dnes došel a i když lilo jako z konve, vzala jsem děti a vyrazila na poštu.







Mimochodem - taky tak nesnášíte, když stoupnete na uvolněnou dlaždici, vystříkne na vás gejzír vody a udělá vám v botách brouzdaliště? Mě se dnes obzvlášť dařilo. A tak jsem se cestou z pošty naštvala a pořídila si holínky. Černé, vysoké, nepropustné. Nádhera! Najednou mi přestalo vadit, že prší a užívala jsem si s dětmi kaluže. Zašli jsme ještě k segře omrknout nové hlodavce, omuchlat kočky, zablbnout s bratrancema, dát si kafe, no zkrátka jsme strávili příjemné, trošku bláznivé odpoledne. 


 







A co že to vlastně bylo za knížku, která mi stála za to jít ven, i když je tam počasí, že by psa nevyhnal? Je to dárek pro jednu moc hodnou kamarádku, která doufám tento blog nečte a Dalajlamova kočka bude pro ni příjemným překvapením :-)

1 komentář: