pondělí 16. února 2015

Olomoucký knižní sraz

14. únor je svátek všech zamilovaných, což díky mediální masáži ví snad každé malé dítě. Málo kdo však ví, že 14. únor je i mezinárodní den darování knih. A protože tyhle americké svátky moc v oblibě nemám a doma Valentýna neslavíme, vyrazila jsem na sraz knižních blogerů, který pořádala  sympatická dvojka Verča a Terča, abych oslavila aspoň ty knížky ;-)



Ten den jsem měla opravdu nabitý. Ráno jsem vyhnala kluky na zápas, Elišku jsem prodala babičce, abych mohla v klidu upéct synovi dort na nedělní oslavu (kdo je zvědavý, tak může mrknout na instagram ;-)). Na vlak jsem doběhla tak akorát. Trochu jsem se sice začetla, ale naštěstí do mě "drbli", a tak se mi podařilo vystoupit ve správné stanici. 













V Olomouci jsem krapet bloudila. Naštěstí navigace v mobilu nezklamala a úspěšně jsem dorazila do kavárny Druhý domov, kde se sraz konal. Tam už byli všichni usazeni a vesele štěbetali o škole, o knížkách, zvířátkách a vůbec, jako když se sejde správná banda lidí s podobným zaměřením.



Neminul nás ani literární kvíz. Poznat knížku a autora podle úryvku, nebo podle anotace byl celkem mazec.  A závěrečný úkol - vymyslet alternativní konec pro Gluma, Severuse Snapa a pro Rudyho ze Zloděky knih byl taky náročný. Plodilo se jak o život :-) 








Nakonec jsem si odnesla dvě úžasné knížky a dvě ještě úžasnější záložky (hlavně ta puntíkatá je super ;-)). 














Nu a protože v kavárně bohužel nevařili a nejen slovem živ je knihomil, zašli jsme nakonec na kus žvnace do Šantovky. Taky jsme omrkli novinky u Dobrovského (prostě závislost no) a pak hurá na tramvaj a vlakem domů. 

Za mě mi nezbývá než konstatovat, že jsem si užila krásné odpoledne s moc milými lidmi a jsem za to hrozně ráda :-) Příště zas ;-)

6 komentářů:

  1. Muselo to byť naozaj super, knihy aj záložka sú krásne, vymyslieť koniec pre Severusa to by bola pre mňa naozaj ťažká úloha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda vymýšlela alternativní konec Glumovi. Ale pravda, že se to pak zvrhlo v celku vášnivou debatu, z které nakonec vyplynulo, že Legolas je beztak teplej, Radagast má dva vtáky na hlavě, kdo je víc, a nejlepší domácí zvířátko je ježek :-D

      Vymazat
  2. Vypadá to na velmi vydařený den. Skoda, ze mam na srazy malo casu. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, bylo to moc príma. Já loni nestíhala, tak jsem si letos rozhodla čas udělat a jsem moc ráda, že to klaplo ;-)

      Vymazat
  3. Popravdě já ještě teď z té soboty čerpám energii, protože na to jak jsem se vcelku bála tam jít, tak to byla krásně strávená sobota. Ten kvíz byl trošku "záhul" ale bylo to opravdu skvělé a pořád ať přemýšlím, jak chci, tak stále nevím, kdy jsi stihla vyfotit mou maličkost. Hold mě Sirius plně zaměstnal. :) Ještě jednou děkuji i tobě a přemýšlím, že bych i já mohla sepsat nějaký ten článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem matka od dvou dětí, já stíhám všechno ;-) No moc ses mi líbila, jak ses do toho tak krááásně ponořila, no to nešlo nefotit ;-) Taky mi s váma bylo moc fajn :-)

      Vymazat