středa 20. května 2015

Hell Boys

Název: Hell Boys
Autor: M. T. Majar
Nakladatelství: FANTOM Print a Mystery press
Rok vydání: 2015
Počet stránek: 274









Celkové hodnocení: *****


Pracuju jako knihovnice a popravdě moc často si knihy do soukromé knihovničky nekupuji. Když už se rozhodnu do knížky investovat, musí to stát opravdu za to. Když jsem si na Světě knih šla pro Hell Boys, nezaváhala jsem s vytahováním peněženky ani sekundu.  Jen mě mrzelo, že jsem prošvihla křest s autorkou a Hejlíkem. Holt dopravě neporučíš. Příště. A o čem tedy knížka je?

Děj se odehrává v Chicagu. ON, Ryan. Sexy gigolo, dvoumetrový blondýn s vizáží severského boha Thora , nechtěný účastník vraždy jedné svojí stálé klientky. A pak je tu ONA, Prudence. Křehká, trošku zamlklá tmavovláska, dcera mrtvé ženy. Osamělá, zraněná, nešťastná. Snaží se zjistit, kdo zavraždil její matku. Náhoda je svede dohromady a následně i do jedné opuštěné chaty.... 


"Položila dlaň na mý rameno a opřela si bradu o hřbet ruky. Dotýkal jsem se tváří jejího krku a měl plnej nos její vůně. Na chvíli jsem ji od sebe odtáh a roztočil pod nataženou rukou. Poslušně se několikrát zatočila a pak mi se smíchem spadla do náruče.
Koukal jsem na ni a pohled mi těžknul touhou, zatímco jsme se houpali sem a tam. Prohlížela si mě, zblízka a bez pochyb, kterejch byla jinak plná. Musela si uvědomovat, jak na mě působí. V určitou chvíli na to přijde každá ženská, je to poznat v očích. Neměla místo nich billboardy s jasným sdělením tak jako já, ale bylo to tam.
Pnutí v rozkroku nabíralo na síle a dech se mi prohluboval. Přejel jsem jí dlaní po zádech a až bolestivě vnímal její ňadra na hrudi. Naklonil jsem se k ní a chystal se ji políbit.
Položila mi prst na našpulený rty a s úsměvem zakroutila hlavou. 
"Já s tebou nebudu spát," řekla tiše.
Narovnal jsem se.
"Proč ne?" zeptal jsem se tónem zmatenýho děcka, kterýmu nějakej Herodes oznámí, že Santa letos nepřijede.
"Ty víš proč," pronesla mnohoznačně.
"Nevím nic. Jsem jako Jon Snow."
Zmateně zamrkala a já se k ní znovu naklonil. Odtáhla se, dokonalej magnet s opačným pólem. Vymanila se mi, došla ke schodům a než vstoupila na první, poslala mi vzdušnej polibek."


Najdou nakonec společnou řeč? Překoná Pru, že měl Ryan "obchodní vztah" s její matkou? Dokáže Ryan kvůli lásce opustit práci, která ho baví a je v ní sakra dobrej?

Děj měl neskutečný spád. Už od první kapitoly autorka nasadila doslova vražedné tempo a nepolevila až do konce. U Majar mě hrozně baví její slovní obraty. Knížka byla nadusaná vtipnými hláškami a postřehy i pikantními historkami z prostředí placených společníků. Nechyběla ani divoká akce a lechtivé scény.

Majar má nezaměnitelný nádherný smysl pro humor a já se ho prostě nemůžu nabažit. Knížka je napsána z pohledu muže, proto je sem tam nějaká menší hrubost na místě. Do děje však krásně sedí. Nejvíc mě asi dostala postava obtloustlé, velice chytré kamarádky Bethany, knihovnice (!!!!) která skvěle peče. Hrozně jsem jí fandila, aby si našla toho pravého :-D

Potřebujete vyčistit hlavu, jen tak se nezávazně pobavit bez následného smutku na duši, nejste prudérní a rádi se smějete? Hell Boys je ideální volba.


PS: Pro ty, kdo si oblíbili Hot Boys, dobrá zpráva. I na Chrise dojde ;-) 

O autorce


M.T.Majar, civilním jménem Markéta Marková se narodila ve znamení štíra. Je velkou milovnicí koček, umí střílet z luku, vychovává syna, pracuje v bankovnictví, má kérku, píše eroticky laděné příběhy a žije ve stejném městě jako já.

Mezi její díla patří fantasy Znamení vlka a Krvavý písek a romány pro ženy Hot Boys a její nejnovější kniha Hell Boys.

Žádné komentáře:

Okomentovat