čtvrtek 9. června 2016

Listování - Drž mě pevně, miluj mě zlehka





Už před měsícem jsem si koupila dva lístky a hroooozně se těšila. Fulghum je můj oblíbenec a články o jeho knížkách Drž mě pevně, miluj mě zlehka a Vzpomínky na jedno dobrodružství patří vůbec k prvním, které jsem na tento blog napsala. 

Včera mě ale naneštěstí v práci přepadla nějaká alergie (asi na pyl) a kapky do očí samozřejmě doma. S krhavým červeným okem jsem dorazila z rachoty, hodila na sebe "něco slušného" a vyrazila směr divadlo. V půlce cesty mi došlo, že jsem si ty pitomý kapky do očí zapomněla kapnout a co víc, v kabelce ani jeden papírový kapesník. Po cestě žádná trafika ani drogerie. Krize. Ještě že kamarádka Kačenka, co se mnou šla, měla pochopení a hlavně ty kapesníčky a tak jsem osušila očíčka, aby se za chvíli zas dojatě zalily. 

Představení bylo zábavné, dojímavé, nechyběla improvizace a ani pan Fulghum. 


A tak mi dovolte poděkovat. 

Poděkovat hercům, kteří zvládli hrát, tančit a být u toho krásní a báječní.

Poděkovat panu Fulghumovi, že byl tak milý, trpělivý, vtipný a okouzlující. 

Poděkovat Denče, která, i když mizerně (sorry, ale jak se takhle mladé holce může tak třepat ruka, to fakt nechápu, koukej trénovat), mě s panem spisovatelem vyfotila.

A nejvíc chci poděkovat Kátě, protože bez těch jejích kapesníčků, by jsme byly v háji asi obě ;-) 




















Samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít příležitost pořídit si do knihovničky Fulghumovu novou knížku Poprask v sýrové uličce. Přišlo mi fér, že za věnování pro mě jsem na oplátku napsala do knihy věnování já jemu. A tak jsem si večer zalezla s porcí zmrzliny a knížkou pod deku a bylo mi hrozně hezky.






2 komentáře:

  1. V Brne bude o dva dni (a rovno dve predstavenia po sebe), ale to už budem na dovolenke. Takže na jednej strane super, konečne zase dovolenka, na druhej strane zmeškám posledné Listování v tejto divadelnej sezóne. A rovno s autorovou účasťou. No nemohli to dať o dva dni skôr? Dnes by som to ešte stihla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, určitě by se ti to moc líbilo :-) Já byla unešená a knížku Poprask v sýrové uličce si vyloženě užívám a hýčkám ;-)

      Vymazat