čtvrtek 1. února 2018

Soutěž - Knihy, jejichž jméno nechcete vyslovit - výsledky






Před pár dny jsem vyhlásila soutěž o nejhorší název knihy na kterou jste kdy narazili a která vás uvedla do rozpaků. A kdo vyhrál?

Opravdu jste mě překvapili a pobavili. Všichni. Například Velká kniha čůrání, Zlaté hovno, O zubaté vagíně a králi penisů nebo Blonďatá píča jsou tituly, které bych ani netipovala, že existují a po  kterých bych se v knihkupectví nebo knihovně ptala jen velmi nerada.




Taky knížka Jak kakat na rande je hodně kuriozní počin. V češtině jsem ji nenašla, ale asi byla hodně populární, protože má ještě dvě pokračování - Jak kakat v práci a Jak kakat v lese. 




U mě však jednoznačně vyhrála Minonnka. Jako mít za bráchu někoho, kdo ilustroval knihu Hovno? a Prdel! a 69 vagín a nestydět se za něj, to si prostě zaslouží odměnu. Třeba Zkurvenej příběh;-) 




Těch tipů bylo samozřejmě víc. Jestli jste zvědaví, mrkněte SEM. 



3 komentáře:

  1. Ještě jednou moc děkuji :-)
    To až brachovi povím... :-D Nejvtipnější je, že sice ilustroval takové knížky, ale je to velký stydlín a dobrák :-)
    Také jsem se pobavila nad některými názvy knih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. No jako nezávidím mu a přeji mu, aby příště ilustroval nějakou "normálnější" knížku. Každopádně namalovat takové množství vagín, to je fakt výkon, klobouk dolů. Mě by asi hráblo :-D :-D :-D

      Vymazat
    2. :-D Taky to trvalo několik let, než vše namaloval a je rád, že to má "z krku" :-)

      Vymazat